Autor |
Wiadomość |
to
Gość
|
2010-07-07, 16:29 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie poganiać
się da.
|
Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie
wydaje Ci się, że stoisz? ;)
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
|
|
|
|
Reklamy
|
|
to
Gość
|
2010-07-07, 17:17 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h.
Wtedy mam wrazenie, ze szybciej sie biega
|
I nie jest to wcale wrażenie mylne, o ile jesteś gepardem...
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
|
|
|
|
Icek
Gość
|
2010-07-07, 17:42 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | RFID to może przesada, ale kamer na autostradach jest mnóstwo.
A skoro we Włoszech potrafią te passy abonamentowe sprawdzać w locie
na bramkach (tam chyba jest kod kreskowy), to i winietę szłoby
zczytać.
Tylko nie jestem pewien czy byłaby to podstawa do mandatu, czy raczej
"sprawdzcie taki i taki".
|
zaden kod kreskowy.
Icek
|
|
|
|
Icek
Gość
|
2010-07-07, 18:45 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie poganiać
się da.
Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie
wydaje Ci się, że stoisz?
|
ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h. Wtedy
mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)
Icek
|
|
|
|
Robert Rędziak
Gość
|
2010-07-07, 19:28 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | Nie ma znaczenia czy to seicento czy jakiś sportowy bolid da się jechać
50km/h
|
No cóż. Z tych dwóch jeździłeś tylko Seicento...
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
|
|
|
|
Robert Rędziak
Gość
|
2010-07-07, 20:49 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | No cóż. Z tych dwóch jeździłeś tylko Seicento...
Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
50?
|
Pomijając już to, że niektóre przy takiej prędkości możesz zabić
(np. F1, który potrzebuje prędkości do wydajnego chłodzenia --
zwróć uwagę, że nie padła tu definicja ,,sportowego bolidu'') po
konieczność jeżdżenia na jedynce czy może dwójce, bo na wyższych
biegach musiałbyś jeździć na granicy obrotów biegu jałowego, co
ani dla silnika nie jest zdrowe, ani dla kierowcy nie musi być
przyjemne (szarpanie, słaba reakcja na gaz, etc).
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
|
|
|
|
MadMan
Gość
|
2010-07-07, 21:56 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | Nie ma znaczenia czy to seicento czy jakiś sportowy bolid da się jechać
50km/h :)
No cóż. Z tych dwóch jeździłeś tylko Seicento...
|
Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
50? :)
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
|
|
|
|
to
Gość
|
2010-07-08, 04:25 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
|
|
|
|
Massai
Gość
|
2010-07-08, 07:35 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takietam |
|
Cytat: |
A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa
landara automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na
autostradzie poganiać się da.
Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to
nie wydaje Ci się, że stoisz?
|
Jak pogonię 200 km/h, to potem przy 130 mam wrażenie że mnie
rowerzyści wyprzedzają. ;-)
Pewien wpływ ma tu zawias, dość miękki jest i szybka jazda w
ciasnych zakrętach to nie jest styl do którego został ten samochód
stworzony.
A w tych wiochach za granicą, po prostu drogi są kręte, ciasne - bo
to drogi lokalne.
Nie tak jak u nas że na drodze krajowej mamy 50 km/h bo wieś za wsią.
--
Pozdro
Massai
|
|
|
|
Massai
Gość
|
2010-07-08, 08:00 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: |
Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się
bardziej liczyła.
Bo mamy ciepłe morze i góry bez infrastruktury narciarskiej?
|
W Chorwacji mają ciepłe morze do którego nie idzie wejść po tych
skałach ;-)
A co do bazy narciarskiej, to Chorwacja zdaje się ma tylko jedno
stanowisko ;-)
--
Pozdro
Massai
|
|
|
|
Massai
Gość
|
2010-07-08, 08:14 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takietam |
|
Cytat: |
Zdjęcie metra ziemi więcej i wysypanie tłucznia jest za darmo w
porównaniu do drążenia tuneli czy budowania wiadutków.
Nie na całej długości autostrad w HR są wiadukty i tunele.
|
Wystarczą te miejsca gdzie muszą być. 5km tunelu to kilkadziesiąt
kilometrów autostrady, jak nie więcej.
1 km tunelu potrafi kosztować kilkadziesiąt mln dolarów. A im dłuższy,
tym drożej. Szwajcarzy budują ten kolejowy, 60 km, i ma kosztować 150
mln dolarów za kilometr...
Zresztą - o czym my mówimy.
Oni autostrady mają, my nie.
Oni mieli 10 lat temu wojnę, budżet i państwowość taką że żal było
patrzeć. Budżet pięc lat temu - niecałe 20 mld dołków, bezrobocie 20
procent. Zniszczony praktycznie całkowicie przemysł.
I się dało.
--
Pozdro
Massai
|
|
|
|
LEPEK
Gość
|
2010-07-08, 08:17 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | a no dlatego że tereny przez które przechodzi autostrada to niczyje
(państwowe) nieużytki a u nas jeden wieśniak dziś chce milion a jutro
już dwa.
|
Poza tym u nas, żeby wylać asfalt, to trzeba wybrać grubą warstwę,
uzupełnić ją czymś bardziej zwartym, zagęścić, itd., a tam, jak wydłubią
do poziomu drogi, to w zasadzie mogą lać od razu - podbudowa już tam jest.
No i nie można zapominać, że turystyka to chyba podstawowy biznes
narodowy, w który opłaca sie inwestować. Bez tych autostrad to do Splitu
dojechać Jadranką tyle luda by nie dało rady (część by się zniechęciła
jeszcze przed wyjazdem).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
|
|
|
|
Massai
Gość
|
2010-07-08, 08:17 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | Bo mamy dużo lasów i jezior oraz góry z ciekawymi trasami do
pieszych wędrówek. Na tym też można zarabiać kasę, nie tylko na
ciepłym morzu i trasach narciarskich.
wiesz, wszystkie normalne kraje maja morze na dole (na poludniu), a
gory na gorze (na polnocy). Przez to w gorach jest zimno a w morzu
jest cieplo.
Nasz baltyk z temperatura 17-21 nie nazywalbym cieplym morzem w
stosunku do 27-29 w innych.
|
27-29???
Miszczu, nie przesadzaj. Adriatyk w czerwcu miał 21...
A Bałtyk latem miewa 12...
--
Pozdro
Massai
|
|
|
|
Krzysiek Kielczewski
Gość
|
2010-07-08, 08:34 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | a no dlatego że tereny przez które przechodzi autostrada to niczyje
(państwowe) nieużytki a u nas jeden wieśniak dziś chce milion a jutro
już dwa.
Poza tym u nas, żeby wylać asfalt, to trzeba wybrać grubą warstwę,
uzupełnić ją czymś bardziej zwartym, zagęścić, itd., a tam, jak wydłubią
do poziomu drogi, to w zasadzie mogą lać od razu - podbudowa już tam jest.
|
ROTFL! Nie ma to jak przeciwstawić budowę autostrady w górach z trudnymi
warunkoami budowania na płaskim i niepodmokłym terenie...
Cytat: | No i nie można zapominać, że turystyka to chyba podstawowy biznes
narodowy, w który opłaca sie inwestować. Bez tych autostrad to do Splitu
dojechać Jadranką tyle luda by nie dało rady (część by się zniechęciła
jeszcze przed wyjazdem).
|
Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się bardziej
liczyła.
Krzysiek Kiełczewski
|
|
|
|
LEPEK
Gość
|
2010-07-08, 09:24 Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie ta |
|
Cytat: | ROTFL! Nie ma to jak przeciwstawić budowę autostrady w górach z trudnymi
warunkoami budowania na płaskim i niepodmokłym terenie...
|
Jedno i drugie miejsca ma zalety i wady. Często niezauważane.
Cytat: | Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się bardziej
liczyła.
|
Tylko to "porównanie" skali i warunków naturalnych...
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
|
|
|
|