Strona główna forum » Plotkary » gabinet masażu

gabinet masażu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Krzyszztek.1





Dołączył: 30 Lis 2018
Posty: 1

Post2018-11-30, 00:05    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem
cześć, czy korzystacie z usług masażysty? rozważam skończyć kilk kursów i rozpocząć działalność. na razie robię to hobbystycznie, ale mam już profesjonalny stół do masażu i olejki od juventas.pl. Nie wiem tylko czy znajdę Klientów. co sądzicie?
Reklamy
miroslaw233





Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 1

Post2018-12-01, 08:36    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem
Na taki masaż będę musiał za nie długo pójść.Jak nie pójdę to będę po prostu frajerem.Taki jestem i muszę zrobić to co planuje.

_________________________________________
opony bydgoszcz
Komentator.33





Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 1

Post2018-12-01, 08:41    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem
Na pewno znajdziesz Klientów! Też jestem nowy w branży i mi chętnych nie brakuje. Ostatnio rozważam zrobienie kominka by było przytulniej. Czytałem, że trzeba go specjalnie odizolować i znalazłem firmę w tym wyspecjalizowaną norgpol.pl. Czy taki kominek to dobry pomysł?
walczakmartyna1





Dołączył: 05 Gru 2018
Posty: 2

Post2018-12-05, 09:16    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem
gabinet masażu to bardzo fajny pomysł. jednak moim zdaniem dużo lepszym jet pójście do gabinetu medycyny estetycznej. Tam to dopiero można się odprężyć. Sama chodzę do http://medest-silesia.pl/ i jestem mega zadowolona. Polecam ten gabinet wszystkim znajomym Smile
juare





Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 35

Post2019-01-01, 22:16    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem
Ja teraz naprawdę sporo, bo znalazłam w Krakowie świetne studio masażu tantrycznego - http://studiodewi.pl/ Naprawdę są specjalistami w tej dziedzinie. Ale mają też inne masaże w ofercie
Mers





Dołączył: 05 Paź 2018
Posty: 59

Post2019-01-05, 17:12    gabinet masażu Odpowiedz z cytatem