Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » prévois également de soulever

prévois également de soulever

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Banning

Post2020-01-19, 04:21    prévois également de soulever Odpowiedz z cytatem
Een jaar. 12 maanden. 52 weken. 365 dagen. Het verbaast me hoe snel die hoeveelheid tijd kan verstrijken. Toen ik jonger was, zou een zomerdag een leven lang meegaan. Als volwassene zeg ik vaak: 'Weet je nog dat de zomer niet zomaar een seizoen was?' Dagen gaan voorbij, weken vervagen samen. Verjaardagen, feestdagen en feesten komen en gaan. Al die tijd blijft de klok tikken, terwijl we oncontroleerbaar in een toekomst tuimelen waarop we proberen te anticiperen, maar vaak vragen we ons af hoe we precies zijn beland op de plek waar we vandaag zijn.

Toen mijn zoon zijn tweede levensjaar inging, vond ik het belangrijk om even de tijd te nemen om na te denken over mijn leven (en dat van mijn gezin) in het afgelopen Nike Air Pegasus 83 Womens jaar. Ik voel nog steeds de vlinders in mijn buik als ik denk aan de bevalling en hem voor het eerst in mijn armen houd. Ik herinner me dat ik me volledig moe, overweldigd en vaak op de rand van waanzin voelde tijdens die eerste vier weken dat ik bij hem thuis was. Elke dag bleef hij leren en groeien, en het was (en is) geweldig kijken zoals hij doet. Er was het plezier van projectiel kak en zoveel slapeloze nachten. Uiteindelijk begon hij de hele nacht door te slapen, hoewel elke ouder je zal vertellen dat dit niet altijd duurt. Eindeloze primeurs: eerste vakantie, eerste tand, eerste keer kruipen, Nike Roshe Run Damen eerste keer staan, en natuurlijk het eerste woord (dat natuurlijk "ma-ma" was omdat hij van zijn mama houdt!).

Dat was gewoon het leven van mijn zoon. Er zijn ongelooflijk veel dingen gebeurd in mijn leven en de wereld om me heen. Nike Air Max 2017 Damen Ik werd een vader! Ik begon deze blog samen met mijn Twitter- en Facebook-pagina's en won # RunChat's Best New Blog award! Ik verliet de ene baan en begon een andere. De schietpartij in Newtown vond plaats. Mijn vrouw en ik besloten om af te vallen. De bomaanslagen in Boston Marathon vonden plaats. Liep een 6:36 mijl, een PR voor mijn 30s. Mijn familie verhuisde ik naar de Jersey Shore. Ik heb mijn rug bezeerd, wat ertoe leidt dat een arts mijn long instort.

Het is een zeer bewogen jaar geweest, gevuld met ups en downs. Ik hoop dat het volgende jaar in het leven van mijn zoon meer geluk dan verdriet, Nike Air Max Tn Femme meer prestaties dan tegenslagen en meer feest dan verlies is.

?Ik ga een afzonderlijke samenvatting van de race schrijven, maar de korte versie: rende 3 naar het park, rende een half in 90% luchtvochtigheid, schuurde alsof ik nog Nike Air Max Thea Femme nooit eerder geschuurd had en rende 4 meer naar totaal 2 voor de dag .

Teruggekeerd naar 34,5 mijl voor de week en wat dingen opheffen en dingen neerzetten. Hoe dichter de race komt, hoe nerveuzer ik natuurlijk word, maar ik ben blij dat ziek zijn vorige week me niet veel heeft gekost tijd.

Hoogtepunten van deze week: Jess gaf me een moordend tempo voor morgen: 15 minuten opwarmen, 30 minuten op 10K tempo inspanning, 10 minuten gemakkelijk, 30 minuten op 10K tempo inspanning OPNIEUW, 10 minuten cooldown. Ik ben ook van plan dingen op te tillen en weer neer te zetten, en zaterdag 22 mijl te Nike Air Max Command Mujer lopen. Ik doe tussendoor andere dingen, maar dat zijn de trainingen waar ik deze week het meest enthousiast over ben.
Reklamy
Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » prévois également de soulever
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!

Filtry do Twojego samochodu można znaleźć na topczescizamienne.pl