Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » schoenen en wendbaarheid van geest? Da

schoenen en wendbaarheid van geest? Da

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
yaya2017

Post2018-07-13, 02:39    schoenen en wendbaarheid van geest? Da Odpowiedz z cytatem
Het is zomer, wat betekent dat mensen naar hun werk gaan maar altijd willen vertrekken. (Buiten die wolkenkrabbergebouwen is er veel buitenlucht!) Hier bij Vogue speelt schoeisel een grote Nike Air Zoom Spiridon Womens rol in deze zorgeloze warmweer-opstelling. Men wil niet worden beperkt tot een hok, ingeperkt in verstopte, donker getinte, balanceerpompen. (Noem ze voet aambeelden!) Voor degenen met minder Nike Air Huarache Femme laissez-faire kledingvoorschriften, is het echter niet altijd toegestaan ??om een ??kantoor te dragen met een paar casual-maar-chique Nike Air Max 95 Damen rubberen Nike Air Max 270 Womens Havaianas sandalen. Hoe vind je het gelukkige medium? Kijk naar Vogue-medewerkers, die allemaal heel verschillende meningen hebben over comfortabele en stijlvolle zomerschoenen. Blokhielen in sandaalvorm lijken verreweg het populairst. (Ze zijn stevig en beloopbaar, volgens verschillende collega's.) Andere te overwegen stukken zijn onder andere muilezels, zowel ronde teen als open teen, evenals loafers en de verhoogde sneaker. Wilt u de pomp toch op de werkplek brengen? Neem een ??nota van Vogue Fashion News en Emerging Platforms Editor Steff Yotka en Vogue Beauty Editor Jenna Rennert, die beiden de elegante hoge hak verkiezen, zelfs in de zomer, maar draag het in lichte, vrolijke kleuren. Nu, terug naar het werk, maar eerst een verzameling van de beste zomerse schoenen van degenen die er goed over nadenken.

Mijn perfecte dagelijkse werkschoen is een instapper van Newbark, bij voorkeur in een witte getextureerde huid. Hij is superlicht en comfortabel, ziet er altijd schoon en netjes uit en is voet-flatterend, Nike Air Max 90 Homme en vormt een bloemenjurk terwijl hij een nette bijgesneden jean optilt. Het is ook zowel verrassend als anoniem, en dat is altijd waar stijl begint en eindigt. Ik loop naar het werk in de warmere maanden, dus mobiliteit is belangrijk voor mij - ik geloof ook dat een lage blokhiel eigenlijk veel beter is voor je uitlijning Nike Air Huarache Womens dan een platte. Ik houd blokhielen sandalen van Loeffler Randall en Maryam Nassir Zadeh - beide zo schattig en zo comfortabel - in zware rotatie. Om te voorkomen dat het klinkt als een Nike Air Force 1 Femme hypocriet, laat ik dit met de waarheid zeggen: mijn twee paar meest gedragen schoenen zijn schaakbord Vans slip-ons (de perfecte sneaker) en volledig zwarte leren Birkenstocks (de perfecte sandaal), die ik beide bij elke outfit draag, tot een spijkerbroek. Maar - en het is een grote - als ik mezelf in een mum van tijd vind, een paar hoge hakken moet aantrekken voor een vergadering, een evenement of om een ??theelengte jurk iets minder frump te laten lijken, is er maar één optie: Manolo Blahnik-pompen. Ze zijn echt comfortabel, zozeer zelfs dat toen ik mezelf in de file vond op weg om meneer Blahnik zelf te ontmoeten, ik uit een taxi sprong en twee Nike Internationalist Damen blokken van de stad - lanen!

Ik heb allerlei zogenaamde "comfortabele" pompen geprobeerd. Allemaal slecht. Alleen Manolos zal het doen, zo uitspatting! Het is het waard. Is er een verband tussen wendbaarheid van schoenen en wendbaarheid van geest? Dat is in ieder geval voor mij een reden om te leven in goed gesneden balletplekken, op het werk en daarbuiten. Sommigen zweren trouw aan sportteams; anderen naar schoenmakers. En hoewel ik een paar witte lederen Repettos heb (ondertekend, in een vreemde draai, door de grote ballerina Diana Vishneva), ben ik een Porselli diehard helemaal. Het Milanese bedrijf, opgericht in 1919, blijft pointe-schoenen en ballet-slippers produceren, samen met zijn handgemaakte straatschoenen. Die dansachtige vorm, met een langere, elegante teenendoos, is de doorslaggevende factor voor mij Nike Blazer Womens - en wat me op een Porselli-jacht stuurt als ik in Europa ben (ze zijn verkrijgbaar via USP.C.). Ik koop ze, draag ze en vervang ze zoals anderen een douchegordijnvoering. De sleutel is preventieve Nike Air Odyssey Femme zorg: haal ze vers uit de doos naar de schoenmaker voor een set waterdichte Vibram-zolen, zodat ze doorgaan voor een gordijnoproep.
Reklamy
Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » schoenen en wendbaarheid van geest? Da
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!