Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » t Moore. "Ik zie nu hoeveel het betekend

t Moore. "Ik zie nu hoeveel het betekend

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
yaya2017





Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 1920

Post2018-07-27, 07:09    t Moore. "Ik zie nu hoeveel het betekend Odpowiedz z cytatem
"Unlaced opent de toegang tot Nike's beste Nike Air Max 90 Damen sneakers en stijl, ongeacht de schoenmaat, terwijl ze haar hele levensstijl met onbeperkte prestatie-opties, toonaangevende innovatie en iconische samenwerkingen bedient", zegt Rachael Feldman, NA Adidas NMD Mujer communicatiemanager voor Running, Olympics & Nike Women , in een bedrijfsverklaring. Dat alles is baanbrekend voor vrouwelijke verzamelaars, die eerder ontdekten dat veel speciale stijlstijlen alleen Nike Air Max 97 Womens werden vrijgegeven voor mannen en jongens. Hoewel enthousiast over Unlaced vragen veel vrouwen sneakerheads: "Wat duurde zo lang?" "Meisjes hebben altijd net zoveel aandacht besteed aan hun schoeisel als jongens en hebben manieren gevonden om de maat van jongens of mannen in hun behoeften te interpreteren", zegt Mellany Sanchez, 26, een stylist voor rapper Drake en visuele editor Nike Free 5.0 Femme voor Vogue Magazine. "Vrouwen vinden manieren om hun stijl, hun sport en zelfs hun loopbaan rond schoeisel vorm te geven, dus het is veel meer dan een trend." Via sociale media konden vrouwenverzamelaars, handelaars en bewonderaars van sneakers van alle achtergronden eindelijk in de wereld stappen spotlight. "Er zijn altijd wel en altijd sneakerheads voor dames geweest, maar nu heb je deze platforms zoals Instagram, waar je gegevens kunt vinden en vrouwen Nike Air Max 90 Mujer Negras die deze schoenen en producten dragen kunt zien en zeggen: 'Hé, ik moet deze markt aanboren' ' zegt de 28-jarige sneakerhead Ticara Davis. "

Nu kun je deze vrouwen zien en ze willen niet allemaal roze sneakers, "voegt Davis toe, een redacteur Nike Air Max 270 Mujer voor de lifestyle-site voor damessneakers, Chicks N Kicks.Vashtie Kola was de eerste vrouw die een paar damesschoenen ontwerpt voor het Nike Air Max 95 Homme merk Jordan en heeft sindsdien samengewerkt met Pony en Puma om hun sneaker selecties nieuw leven in te blazen. "Het werk van Designer Melody Ehsani met Reebok bracht nieuwe energie in het merk." En Nike zal blijven zoeken naar representatie van vrouwen in de ontwerpkamer, in het bijzonder voor de samenwerkingen die plaatsvinden voor Unlaced. Al deze Nike Free Run 3.0 Femme inspanningen hebben de manier veranderd waarop mensen naar sneakers kijken en deze benaderen voor vrouwen. "Het is cool om iemand iets te zien herontdekken dat altijd al een hoofdbestanddeel is geweest voor mannen en het opnieuw voor te stellen voor vrouwen op al deze verschillende manieren , "Voegt Davis toe, en er is ook hoop dat het succes van Nike Air Zoom Spiridon Femme lanceringen zoals Unlaced meer kansen zal cre?ren voor vrouwen achter de schermen en om het gezicht van specifieke schoenenlijnen te worden. Nike Internationalist Mujer het verkrijgen van hun eigen schoenen, net als hun NBA-tegenhangers. Voor WNBA-kampioen en Minnesota Lynx voorwaarts Maya Moore, en de vrouw achter de Air Jordan 10 GS Maya Moores, zou het een game-changer zijn. Ze herinnert zich dat ze de Nike Air Swoopes van Sheryl Swoopes, die aanvankelijk in 1996 werd uitgebracht, als kind en de impact die ze op haar hadden, kon krijgen.

"Ik herinner me hoe opgewonden Nike Air Max Command Femme ik was om ze te laten schommelen als een jong meisje, ik begon verliefd te worden op het spel [van basketbal] en de WNBA," zegt Moore. "Ik zie nu hoeveel het betekende om de schoen te kunnen dragen van een speler die ik kon worden om op een dag te zijn. Geen beter gevoel als vrouwelijke hooper." Nike Air Force 1 Femme Terwijl ze niet kan praten over waarom deze kansen niet zijn door de jaren heen aanzienlijk opgepikt, gelooft Moore dat in de toekomst. "Ik ben ervan overtuigd dat dit het moment is om dat te veranderen", zegt Moore. "Er is ongelooflijk veel energie in de kracht van vrouwen en vrouwen in de sport en merken zijn slim om daarop in te spelen." Victoria Uwumarogie is een in New York gevestigde schrijver met affiniteit voor alles wat met gezondheid, fitness en sport te maken heeft. Ze is hoofdredacteur van MadameNoire.En andere vrouwen hebben besloten dat de sneakerstijl van vrouwen Nike Air Vapormax Damen meer is dan roze.
Reklamy
Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » t Moore. "Ik zie nu hoeveel het betekend
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!