Strona główna forum » F1, Rajdy » VERVA Racing Team

VERVA Racing Team

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2013-05-22, 10:57    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
VERVA Racing Team rusza na podbój Monte Carlo

Już w najbliższy weekend kierowcy VERVA Racing Team, pierwszego polskiego zespołu wyścigowego w serii Porsche Supercup, będą ścigać się po ulicach Monte Carlo. Podczas najbardziej prestiżowego weekendu w kalendarzu Grand Prix Formuły 1, zawodnicy teamu sponsorowanego przez PKN ORLEN - Kuba Giermaziak i Patryk Szczerbiński zmierzą się m. in. z dwoma wybitnymi kierowcami rajdowymi - Sebastienem Loebem i Sebastienem Ogierem.

Tylko nieliczni mają zaszczyt ścigać się na tej wyjątkowej, ulicznej trasie. Taka okazja nadarza się zaledwie raz w roku podczas weekendu Grand Prix. Wyścig w księstwie jest prawdziwą ozdobą kalendarza Formuły 1, a wraz z nią także Porsche Supercup. Malownicze, ale też wąskie, kręte i śliskie uliczki Monako nie wybaczają błędów. Wymagają od kierowcy przede wszystkim wielkiego wyczucia, doświadczenia i... odwagi.

W europejskiej stolicy hazardu szczęście przydaje się także na torze. Ponieważ wyprzedzanie w Monte Carlo graniczy z cudem, kluczowa dla losów niedzielnego wyścigu co roku jest pozycja startowa, a już same kwalifikacje są ogromnym wyzwaniem. Nie chodzi tu nawet o prześlizgiwanie się pomiędzy stalowymi bandami. Trasa jest bardzo krótka, a stawka Porsche Supercup liczna, więc wyjątkowo łatwo trafić po drodze na znacznie wolniejszego kierowcę, który zrujnuje doskonały czas okrążenia.

Ozdobą weekendu będzie pojedynek dwóch czołowych rajdowców, którzy w wyścigu Porsche Supercup wystartują gościnnie. Większe doświadczenie za kółkiem wyścigowych Porsche ma Loeb, ale podczas testów przygotowawczych dobre wrażenie, dzięki kontroli samochodu oraz uzyskiwanym czasom, sprawiał Ogier. Charakterystyka arcytrudnej trasy powinna sprzyjać rajdowcom.

"W Monako trzeba cisnąć tak jak Sebastien Loeb na odcinkach specjalnych. Myślę, że właśnie dlatego rajdowcy dobrze sobie poradzą. Tu nie jest aż tak istotne, żeby jechać równo i regularnie. Najważniejsze jest jedno, bardzo dobre, czyste kółko, dwa centymetry od ścian" - ocenia Kuba Giermaziak, kierowca VERVA Racing Team.

Weekend w Monte Carlo jest wyjątkowy także ze względu na harmonogram startów. Pierwszy trening odbędzie się już w czwartek o godzinie 17:20. Kwalifikacje zaplanowano na piątek na godzinę 9:45, za to w sobotę zawodnicy Porsche Supercup będą mieli wolne. Wyścig wystartuje w niedzielę o godzinie 9:45.

Kuba Giermaziak: "Monako na pewno będzie trudnym wyścigiem. Z racji tego, że mamy w tym roku nowe samochody, których nikt nie czuje jeszcze tak dobrze, jak poprzednich, rezultaty mogą być zaskakujące. Jednak kierowcy, którzy pojadą tam po raz kolejny, czyli między innymi ja, z pewnością będą mieli trochę ułatwione zadanie. Podczas startów będę walczyć o podium. Chcę regularnie dojeżdżać do mety w pierwszej trójce, aby liczyć się w walce o mistrzostwo".

Patryk Szczerbiński: "To będzie ciekawy weekend. Nie mogę się doczekać startów, ponieważ to bardzo specyficzny i ekskluzywny wyścig. W zeszłym roku za każdym wyjazdem na tor poprawiałem swoje wyniki. W wyścigu brakowało mi tylko pół sekundy do najszybszego kółka. Mam nadzieję, że teraz będę jeszcze bliżej czołówki, ale stawka jest wyrównana - w Barcelonie w półtorej sekundy zmieściło się dwudziestu kierowców. Będę musiał pojechać na 110 procent, aby osiągnąć dobre rezultaty".

O torze w Monte Carlo opowiada Patryk Szczerbiński: "Kluczem do dobrego okrążenia w Monako z pewnością jest wiara w samochód. W to, że w jakimś zakręcie nie ucieknie nam tył, albo przód. Trzeba się skoncentrować na przejechaniu jednego dobrego okrążenia w czasówce. Akurat w Monte Carlo jest tak, że nie zawsze to pierwsze kółko na świeżych oponach musi być najlepsze. Optymalny wynik można osiągnąć trochę później, bo na ulicznej trasie ciężko jest od razu złożyć wszystkie sektory, a poza tym łatwo się natknąć po drodze na znacznie wolniejszego kierowcę".

Zmagania kierowców VERVA Racing Team będzie można śledzić na żywo w niedzielę na kanale TV4 i Eurosport oraz na platformie IPLA.
Reklamy
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2013-05-25, 08:51    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
Kuba Giermaziak w czołówce kwalifikacji w Monte Carlo

Kuba Giermaziak z VERVA Racing Team ruszy do niedzielnego wyścigu podczas Grand Prix Monako z pierwszego rzędu. Niezawodny kierowca zespołu sponsorowanego przez PKN ORLEN uzyskał drugi czas kwalifikacji. Patryk Szczerbiński był 10., ale pod koniec sesji niestety uszkodził swoje auto.

Jak zwykle czasówka na ciasnych ulicach księstwa Monako była bardzo trudna, szczególnie ze względu na specyfikę toru i dużą ilość zawodników. Na dodatek kwalifikacje aż dwukrotnie przerywano, wywieszając czerwone flagi, aby sędziowie mogli bezpiecznie sprzątnąć z trasy uszkodzone auta. Kuba Giermaziak jechał bezbłędnie i udało mu się przejechać jedno czyste kółko, które wystarczyło, aby zapewnić sobie doskonałe, drugie pole startowe.

Patryk Szczerbiński zrobił duże postępy w stosunku do wczorajszego treningu i w kwalifikacjach do Grand Prix Monako zajął 10. pozycję. Niestety pod sam koniec sesji kierowca VERVA Racing Team, w zdradliwym zakręcie numer 3, stracił kontrolę nad swoim Porsche. Z dużym impetem uderzył w bandę, najpierw tyłem, a potem przodem samochodu.

Uszkodzenia były na tyle poważne, że start Patryka Szczerbińskiego w niedzielnym wyścigu stanął pod znakiem zapytania. Zespół VERVA Racing Team oraz organizator zrobią wszystko, aby Polak mógł w niedzielę rano ustawić swoje Porsche na starcie.

Kuba Giermaziak: "Nigdy nie brałem udziału w tak zwariowanych kwalifikacjach. Na pierwszych siedmiu-ośmiu okrążeniach nie udało mi się uzyskać dobrego czasu, przez co byłem osiemnasty. Tak naprawdę dziś przejechałem tylko jedno czyste kółko i właśnie ono starczyło na drugie pole startowe. Moim celem na wyścig jest równie dobry start co w Hiszpanii i dowiezienie podium do mety. Kwalifikacje w Monako to 50 procent sukcesu, ale dobry start w niedzielnym wyścigu będzie równie istotny. Jeśli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, powinniśmy dojechać do mety w takiej kolejności w jakiej wyjedziemy z pierwszego zakrętu. Moim celem będzie wyprzedzenie Seana Edwardsa tuż po starcie".

Patryk Szczerbiński: "Nie wiem dlaczego wypadłem z toru. Wjeżdżałem w ten zakręt tak jak za każdym razem, ale samochód zachował się inaczej. Mam nadzieję, że uda się przygotować auto na niedzielę, bo przed wypadkiem wywalczyłem dobre - 10. pole startowe. Choć uderzenie było mocne, fizycznie czuję się bardzo dobrze i jestem w stu procentach gotowy do dalszej jazdy".

Start niedzielnego wyścigu zaplanowano na 09:45. Zmagania kierowców VERVA Racing Team będzie można śledzić na żywo w niedzielę na kanale TV4 i Eurosport oraz na platformie IPLA.
[/img]
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2013-07-25, 10:20    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
VERVA Racing Team rusza na podbój Hungaroring

W najbliższy weekend kierowców VERVA Racing Team czeka jeden z najbardziej wyczerpujących wyścigów sezonu. Zespół sponsorowany przez PKN Orlen liczy na dobry występ przed gronem polskich kibiców. Właśnie do Budapesztu tradycyjnie przyjeżdża najwięcej fanów znad Wisły.

Jazda na krętej, trudnej technicznie trasie toru Hungaroring, w upalnym węgierskim słońcu, wymaga wielkiej precyzji i dużej wytrzymałości fizycznej. Mimo to, zastrzyk punktów do klasyfikacji i możliwość pozdrowienia z podium polskich kibiców zwiększa mobilizację kierowców.

Kuba Giermaziak dobrze zna to uczucie. W 2011 roku właśnie na Węgrzech, jako pierwszy Polak w historii, zwyciężył w wyścigu prestiżowej serii Porsche Supercup. VERVA Racing Team był natomiast pierwszym polskim zespołem, który odniósł tak duży sukces na europejskiej arenie wyścigowej. Na mokrym torze polski kierowca wyszedł na prowadzenie po ekscytujących pojedynkach, a na mecie zameldował się prawie 20 sekund przed drugim Jeroenem Bleekemolenem. W tym roku celem niezmiennie jest zwycięstwo.

Dla Patryka Szczerbińskiego będzie to drugi start na słynnym węgierskim torze, więc powinno być łatwiej niż podczas zeszłorocznego debiutu. W tym sezonie VERVA Racing Team odwiedził już Hungaroring podczas testów przygotowawczych, co z pewnością ułatwi obu zawodnikom uzyskanie dobrego wyniku. Patryk Szczerbiński był zadowolony ze swojego tempa podczas jazd testowych i w optymistycznym nastroju czeka na nadchodzący weekend.

Kuba Giermaziak:

"Hungaroring to mój drugi ulubiony tor w tegorocznym kalendarzu Porsche Supercup. Do Budapesztu jadę ze świeżą głową i zupełnie nowym nastawieniem. W tym roku odbyliśmy tam udane testy z kilkoma innymi zespołami Supercupu i trzymaliśmy się w czołówce, więc mamy sporą szansę na dobry wynik. Najbliższy weekend zapowiada się na Węgrzech słonecznie i gorąco, co powinno nam sprzyjać. Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli, powalczymy o miejsce na podium. Trzeba jednak zaznaczyć, że w takich warunkach wyjątkowo szybko zużywają się opony, więc końcówka wyścigu może być nerwowa".

Patryk Szczerbiński:

"Hungaroring to bardzo ciekawy tor. Jest techniczny, z wieloma zakrętami. Podczas testów jechało mi się bardzo dobrze, byłem dość szybki, więc wyznaczyłem sobie poważne cele. Porsche Supercup to trudna seria. W kwalifikacjach jest ciasno, bo pierwsza dwudziestka jest bardzo blisko siebie. Istotne jest, aby swoje najszybsze kółko przejechać na początku, kiedy opony sprawują się optymalnie. Będę się więc koncentrował na jak najlepszym, bezbłędnym przejechaniu czasówek. To najważniejszy wstęp do dobrego wyścigu, szczególnie na takim torze, jak w Budapeszcie, gdzie wyprzedzanie jest wyjątkowo trudne".

O torze Hungaroring opowiada Kuba Giermaziak:

Kluczem do udanego weekendu na Węgrzech są kwalifikacje, bo tor jest krótki i kręty. W wyścigu ciężko jest pokonać rywala w bezpośredniej walce i trzymać się tuż za nim. Przede wszystkim trzeba poprawnie przejechać wszystkie sektory - jak na każdym innym torze, ale w Budapeszcie jest to szczególnie ciężkie zadanie.

Warto skoncentrować się na dobrym rozpoczęciu okrążenia, bo linia pomiaru czasu jest blisko ostatniego wirażu. Dlatego dobrze mieć tych kilka kilometrów na godzinę więcej na liczniku pod koniec długiej prostej. Tam też jest kolejne kluczowe miejsce. Niezwykle ważne jest zahamowanie w optymalnym punkcie, co jest bardzo trudne, ponieważ tor jest nierówny. Jeśli jednak uda ci się przyhamować odpowiednio późno i trafić w punkt szczytowy zakrętu, to resztę okrążenia jedziesz z lepszym nastawieniem psychicznym. Nie stresujesz się już odrobieniem tych dwóch-trzech dziesiątych sekund, które tak łatwo zgubić w zakręcie numer 1.

Transmisję z wyścigu będzie można obejrzeć na żywo już w niedzielę 28.07.2013 o 11:45 w TV 4 i Eurosport oraz na platformie IPLA
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2013-07-27, 06:01    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
Gorący trening VERVA Racing Team

Morderczy trening do wyścigu na Hungaroring Kuba Giermaziak zakończył na 5. miejscu. Patryk Szczerbiński był 17. Kierowcy zespołu sponsorowanego przez PKN Orlen musieli walczyć nie tylko z rywalami, ale także z bardzo wysokimi temperaturami panującymi na Węgrzech.

Zawodnicy prestiżowej serii Porsche Supercup już dziś mieli ciężką przeprawę, a reszta weekendu nie będzie łatwiejsza. Według kierowców VERVA Racing Team temperatura w kabinie dochodziła do 70 stopni Celsjusza. W jutrzejszej czasówce Kuba Giermaziak będzie celował w pierwszą trójkę.

Siedemnasty czas Patryka Szczerbińskiego nie oddaje jego prawdziwego tempa. Pod koniec sesji młodszy kierowca polskiego zespołu znalazł się w pierwszej siódemce, ale sędziowie anulowali jego najlepszy wynik uznając, że w trakcie jazdy Polak wyjechał poza obręb toru. Mimo to Patryk przed jutrzejszymi kwalifikacjami jest dobrej myśli.

Kuba Giermaziak:

"Trening przebiegał w trudnych warunkach. Dawno nie było tu aż tak gorąco. Musimy z inżynierem wprowadzić pewne poprawki, bo sam na torze czuję się dobrze, ale samochód mógłby się sprawować lepiej. Miło jednak ponownie zobaczyć swoje nazwisko w czołówce.

Myślę, że w kwalifikacjach znów będą małe różnice. Hungaroring jest bardzo wymagający fizycznie i łatwo tu o błąd. Ja celuję w pierwszą trójkę. Oczywiście najbardziej zadowoli mnie pierwszy rząd, ale widać było wyraźnie, że Christensen, Ammermueller oraz Edwards są tu wyjątkowo szybcy. Jednak ja również tor w Budapeszcie znam bardzo dobrze, więc jeśli poprawimy ustawienia samochodu, to raczej inni powinni się nas obawiać, a nie odwrotnie".

Patryk Szczerbiński:

"To była bardzo ciężka sesja. Przy takim upale, 45 minut za kółkiem, cały czas na limicie, to niełatwe zadanie. Moim celem na dziś była symulacja wyścigu, a później próbne przejazdy kwalifikacyjne. Na długim dystansie miałem trochę problemów z samochodem, ale poradziłem sobie i czasy były całkiem dobre. Wierzę, że jeszcze się poprawią.

Pod koniec treningu, gdy jechałem na innym komplecie opon, uzyskałem siódmy czas. Sędziowie jednak go cofnęli, bo dostali raport, że po drodze wyjechałem poza obręb toru. Trudno mi się pogodzić z tym werdyktem. Tak czy inaczej wiem, że moje tempo jest dobre. Jeśli uda mi się poprawnie pojechać w kwalifikacjach, to będę bardzo zadowolony".

Już dziś było bardzo gorąco, ale prognozy wraz z kolejnymi dniami zapowiadają dalszy wzrost temperatur. Jutrzejsza czasówka ruszy o godzinie 12:25. Do niedzielnego wyścigu kierowcy wystartują o 11.45. Relację na żywo będzie można śledzić na kanale TV4 i Eurosport oraz na platformie IPLA.
valgore
Gość







Post2018-05-31, 02:41    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692of7692
of7692of7692
valgore2





Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 140468

Post2019-02-21, 12:06    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
все127табCHAБубБорGusВФСCheMioБелXIIMadSpeHisGeoИзрЧерPreОриШтухорЛибПасискИЗыFeaиллЛебФед
КупХилАллNotРолГумГурГёсWilDAXПривффXVIСерXVIБелНосРахSigСмидосXVIСошШемEleкарСтусобСерАрн
певXIXBigXVIДмиписНазXVIRicНакRobJamAlfподДжиSelФедВолСодВаррепXIINutPetXVIPeaзвеHeiBulLaw
автШевZenЛебZenWhakspБунAleПолJacНенZenXIVMagAlfдвиZenDavEdgZenZenZenПесИльВитXIXхорTRAхор
EFOПробежBooROMBooARTOveDalпреExpоргSQuARAзавугоавтandSweкисинсдетHauNobинсWinWinwwwточBra
MicсерDM-ЛитБожфраDanHorЛитЛитлюдавтJumсраотлязыантXVIДемGiuTheсатГорКалпацYevтеаFroтрараб
БовФомСолотрбизYahКуцСтиКулTheКанWalНауЛутГийСокКосГуррепUSDИбрЛьвSaltanСквTRATRATRAAssРок
PauНечFraHerRemMicБойСолЕрмXVIКишRaz
valgore3





Dołączył: 21 Mar 2019
Posty: 135488

Post2022-02-02, 05:59    VERVA Racing Team Odpowiedz z cytatem
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ru
habeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ru
heavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ru
knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.ru
laterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ru
obstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Strona główna forum » F1, Rajdy » VERVA Racing Team
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!