| Autor |
Wiadomość |
Goska
Toyota
Corolla kombi
Miasto: Kraków
|
2010-06-28, 20:57 Z kim Wasze dzieci wolą jeździć? |
|
|
Napisałam już o tym w wątku „Z przymrużeniem oka”, a dokładniej „Czy wasi faceci komentują to, jak kierujecie?”, że w mojej rodzinie jestem w zasadzie jedynym kierowcą, czyli można by powiedzieć – kierowcą rodzinnym. Oprócz tego jestem mamą dwójki 16-letnich bliźniaków płci obojga. Rodzinne wyjazdy samochodem to w naszej rodzinie rzecz powszechna. Właściwie prawie co weekend gdzieś sobie jedziemy, jak nie na dwa, to przynajmniej na jeden dzień. Do tego dochodzą przeważnie dalekie wyjazdy wakacyjne. Moje dzieci, od najmłodszych lat są przyzwyczajone, że miejsce za kierownicą to miejsce mamy, nie zaś, jak w większości rodzin – taty. Zarówno dzieci (jak również i mąż), wiele razy powtarzały mi, że najbardziej lubią jeździć właśnie ze mną. Wiem, że moja rodzina ma ogromne zaufanie do moich umiejętności. Większość z Was ma dzieci znacznie młodsze od moich, ale niektóre zapewne potrafią już powiedzieć, z kim wolą jechać. A zatem, jak to jest u Was? Dziecko woli jechać z mamusią czy z tatusiem?
|
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Astarte
Ford
Focus
Miasto: Radom
|
2010-06-29, 12:46 Z kim Wasze dzieci wolą jeździć? |
|
Ja mogę się wypowiedzieć z kim z moich rodziców wolę jechać. Jest to mama, chociaż o wiele później od ojca zrobiła prawo jazdy. Nie wiem czym jest to podyktowane, może solidarność jajników  .
Z drugiej jednak strony jak mam siąść na siedzeniu pasażera z teściową za kierownicą to mam białą gorączkę. Rzadko prowadzi i nie jest pewna na drodze.
|
|
|
|
mamcia
|
2010-07-06, 12:36 Z kim Wasze dzieci wolą jeździć? |
|
| Astarte napisał: | Ja mogę się wypowiedzieć z kim z moich rodziców wolę jechać. Jest to mama, chociaż o wiele później od ojca zrobiła prawo jazdy. Nie wiem czym jest to podyktowane, może solidarność jajników .