Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » zomer niets anders draag

zomer niets anders draag

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Banning





Dołączył: 20 Gru 2019
Posty: 375

Post2020-01-07, 05:43    zomer niets anders draag Odpowiedz z cytatem
Vanmorgen stond ik iets vroeger op dan anders en rende en dronk koffie met een vriend die deze week verhuist. Ik heb het gevoel dat ik al een hele andere dag voor het werk heb gehad, en ik vind het een beetje leuk. Ondanks het ontroerende ding.

Dit weekend trouwde mijn baas / vriend / favoriete persoon Jordan, en het was een mooie dag en weekend. Ik denk dat ik een of twee keer heb gezegd dat ik van mijn werk houd? Ik hou van wat ik doe: de hele dag communiceren met mensen over waarom sporten en een gezonde levensstijl geweldig zijn. Ik hou van mijn bedrijf: een bedrijf dat gelooft in Nike Roshe Run Womens het brengen van de beste fitness voor zoveel mogelijk mensen. Maar we weten allemaal wat een baan maakt of breekt, de mensen met wie je dag in dag uit werkt, en ik werk met zulke slimme, grappige en zorgzame mensen dat ik 99% van de tijd met plezier naar mijn werk ga. Een groot deel daarvan is omdat ik de managerloterij heb gewonnen: Jordan is een van de aardigste mensen die ik heb ontmoet, en is zo geweldig als zowel manager als vriend. Dus ik was zo vereerd dat ze ons allemaal uitnodigde om te delen in haar grote dag.

Ik begon mijn dag bij DreamDry. Grace heeft deze geweldige haarzelfstudies gedaan met een stylist van DreamDry, en hoewel ik nooit een van haar zelfstudies zal kunnen volgen, kan ik zeker haar stylist Jay boeken. En hij is geweldig. Ik liep heel, heel blij de salon uit EN de uitbarsting duurde tot ik vanmorgen Nike Air Presto Dames mijn haar waste, dus ik vind het de moeite waard.
Mijn collega Amanda en ik splitsten een Uber uit naar de locatie in Brooklyn, en haalden er genoeg tijd over. Oef. (Ik was echt nerveus over verkeer.)
Eerder deze week had Jordan zich zorgen gemaakt over mogelijke regen sinds de ceremonie buiten was, maar ze had ongelooflijk veel geluk met het weer.

In werkelijkheid leek mijn definitie van discipline meer op alledaagse waanzin, allemaal gekleed als discipline.

Echte, get-shit-done discipline heeft verkwikkende periodes van vrijheid. In feite zei een veel wijdere vriend dan ik onlangs: "Er is zoveel vrijheid in discipline."

Denk daar eens over na. Voelt als een mooie, koele, frisse wind, toch? Het voelt als een open lucht met grote, heldere zonneschijn.

Maar dat betekent niet dat het gemakkelijk is. Discipline is moeilijk. Het kost Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme moeite. En consistentie. En een beetje kussenzachtheid met jezelf om vergeving te hebben als je het verprutst. Omdat je het verprutst. En hoe je met die rommel omgaat, nou, dat is ook discipline!

Want laten we wel wezen. Het leven is hard. Maar het besef dat het leven moeilijk is, betekent niet dat het niet tegelijkertijd ongelooflijk is. Net als rennen.

Ziet ze er niet prachtig uit ?! We zaten puur per ongeluk op de laatste rij, maar het was geweldig omdat we de eersten waren die haar zagen toen ze binnenkwam. Ik huilde duidelijk niet minder dan drie keer tijdens de ceremonie. Ik kan geen bruiloft bijwonen zonder al mijn oogmake-up mee te nemen om meteen na de ceremonie in de badkamer opnieuw te doen.

Ik heb lang gezegd dat een verandering in perspectief meer voor mijn humeur en dankbaarheid kan doen dan enig materieel object. Nike Air Presto Femme Ik ga naar het bos om het perspectief vaak te verschuiven. Soms voel ik me verzanden door werk, sociale verplichtingen, of misschien heb ik gewoon niet genoeg geslapen. Ik raak de paden om te resetten en een nieuwe hoek te krijgen omdat ik altijd moet rennen.

Als je lang genoeg hebt gelopen, ken je de frustratie van buitenspel worden gezet door een blessure. In de herfst van 2014 reed ik tot half oktober en 2 weken later was ik op krukken, niet in staat om te lopen, laat staan ??te rennen tot februari 2015. Ik werkte hard aan mijn voeding en fysiotherapie. Ik huilde, letterlijk en figuurlijk, op vele schouders toen ik nieuwe copingstrategie?n vond om de plaats in te nemen die het rennen innam voor mijn geestelijke gezondheid.

Twee stappen vooruit, één stap achteruit, ik heb mijn kilometers weer verhoogd. Al snel ging ik vooruit en: het. Was. Adidas Ultra Boost Mujer Geweldig. Die zomer was ik zo gelukkig, ik denk niet dat ik veel aandacht heb besteed aan het feit dat er iets aan de hand was met mijn visie. Het was zonnig en ik nam aan dat ik moeite had me aan te passen van licht naar donker, door het bos rennen.
Reklamy
Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » zomer niets anders draag
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!