Dzięki za odpowiedzi, generalnie zasadniczo oczywiste jest, że średnie
ceny przy używanych autach odpowiadają ich rzeczywistej
wartości/bezawaryjność itp/itd; jednak kiedy chodzi o konkretną sztukę
już wszystko nie jest tak oczywiste i proste
Przy starszych modelach z lat 90 Tranzit był dobrym wyborem, kiedy miało
się pewność, że nie będzie przeładowywany i odpowiednio będzie
serwisowany-jako, że już około 20 lat użytkuje Tranzity to mam
sprawdzone serwisy pod ich kontem, tylko do tej pory były to auta z 1991
a do niedawna z 1998 roku, teraz wchodzi w grę zakup auta z 2006 roku;
ostatni nagle i niespodziewanie spalił się kilka dni temu/jakieś zwarcie
w instalacji.../ w związku z tym muszę szybko dokonać wyboru.
Trafia się u dość wiarygodnego sprzedawcy sztuka z 2006 roku z
przebiegiem 80tyś. km, co daje około 20tyś km rocznie i zastanawiam się
jak taką informację zweryfikować.
Cytat: |
z dostawczakow to masz
PSA (Jumper, Ducato, Boxer)
Tranzit
Crafter
Sprinter
Nissan Primastar/Renault Traffic/Opel Vivaro
te mniejsze to
T5
Hyundai H1
Toyota Hiace
PZDr
Adam |