Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze

Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-09-13, 10:49    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Mitsubishi Lancer Sedan (CY) i Lancer Sportback (CX)

Przedsiębiorca MMC Car Poland sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o usterce w samochodach Mitsubishi Lancer Sedan (CY) i Lancer Sportback (CX), z roku modelowego 2012 wyposażonych w benzynowy silnik 4J10 1,8, wyprodukowanych na rynek europejski.

Przedsiębiorca poinformował, że w ww. samochodach Mitsubishi w wyniku niewystarczającego podciśnienia we wzmacniaczu hamowania, może dojść do wzrostu siły oporu pedału hamulca, co może spowodować wydłużenie drogi hamowania. Sytuacja ta może wystąpić wyłącznie podczas jazdy z niewielką prędkością - poniżej 2,5 km/h wraz z jednoczesnym naciśnięciem pedału hamulca, skręceniem kierownicy i pracą silnika z włączoną klimatyzacją, np. podczas parkowania.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 28 samochodów marki Mitsubishi Lancer Sedan (CY) i Lancer Sportback (CX). Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu usunięcia ewentualnej usterki. Pozostali właściciele samochodów marki Mitsubishi Colt, objętych przedmiotową kampanią, powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego Mitsubishi.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC CAR POLAND SP. Z O.O. (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: (0-22) 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mitusbishi.pl).

zal_ogl_niebezp_prod_-_mitsubishi_20120910.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_mitsubishi_20120910.pdf
 Rozmiar:  71.95 KB
 Pobrano:  1435 raz(y)
Reklamy
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-09-13, 10:52    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Opel Zafira C

Przedsiębiorca General Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Opel Zafira C – RM 2012 mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w pewnej liczbie samochodów marki Opel Zafira C – RM 2012 w razie wypadku, podczas którego dochodzi do odpalenia poduszki powietrznej pasażera, może dojść do sytuacji, że poduszka ta nie otworzy się lub jej osłona może oderwać się nieprawidłowo.

Przedsiębiorca zapewnił, że właściciele samochodów będą zapraszani listownie do Autoryzowanych Stacji Obsługi w celu dokonania bezpłatnego sprawdzenia i naprawy ww. usterki.

Kampanią naprawczą objęte są 3 pojazdy sprowadzone do Polski, wyprodukowane w Niemczech, o następujących numerach VIN:

W0LPD9EM2C2038744,
W0LPE9EN2C2035493,
W0LPE9EN0C2036996.

Ponadto przedsiębiorca poinformował, że kampanią objęto 1 931 samochodów wprowadzonych na rynek Unii Europejskiej.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela General Motor Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel.: 660 111 149).
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-09-21, 10:33    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Haki holownicze do samochodów marki Toyota Avensis, Toyota Previa oraz Lexus GS

Cytat:
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Ltd. z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre zdejmowane haki holownicze do samochodów marki Toyota Avensis, Toyota Previa oraz Lexus GS, wyprodukowane w Belgii, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że przy dużych obciążeniach, może dochodzić do pękania końcówki kulowej zdejmowanego oryginalnego haka holowniczego montowanego w modelach Toyota Avensis, Toyota Previa oraz Lexus GS. Pęknięcia te mogą, w skrajnym przypadku, doprowadzić do odpadnięcia fragmentu końcówki kulowej haka.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 336 haków holowniczych montowanych do ww. samochodów marki Toyota. Lista numerów VIN samochodów objętych kampanią w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że pierwsi właściciele aut są informowani listownie o problemie i zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi Klienci, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy (bezpłatnej wymiany końcówki kulowej haka).

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: 0 22 449 05 00, faks: 0 22 449 05 05; e-mail: klient@toyota.pl; www.toyota.pl


zal_ogl_niebezp_prod_-_toyota_20120921.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_toyota_20120921.pdf
 Rozmiar:  79.86 KB
 Pobrano:  1314 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-09-21, 10:46    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Samochody Nissan Qashqai, Qashqai+2 (J10) i Nissan NV200 (M20)

Cytat:
Przedsiębiorca Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. - Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody Nissan Qashqai, Qashqai+2 (J10) wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w okresie od 27 lutego do 16 maja 2012 r. i Nissan NV200 (M20) wyprodukowany w Hiszpanii w okresie od 27 lutego do 20 kwietnia 2012 r., mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Nissan Qashqai, Qashqai+2 (J10) i Nissan NV200 wieniec kierownicy, który łączy się z kolumną kierownicy, może nie posiadać odpowiedniej wytrzymałości. W takiej sytuacji, jeżeli przyłożona siła na kole kierownicy będzie większa niż występująca w normalnych warunkach użytkowania, wieniec może odłączyć się od kolumny kierowniczej, co spowoduje utratę sterowności pojazdem.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 1 437 samochodów marki Nissan Qashqai, Qashqai+2 (J10) i Nissan NV200. Lista nr VIN samochodów objętych akcją znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem dotyczy, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. - Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel.: 0 801 647726; e-mail poland@nissan-services.eu).


zal_ogl_niebezp_prod_-_nissan_20120921.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_nissan_20120921.pdf
 Rozmiar:  126.76 KB
 Pobrano:  1075 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-09-27, 14:00    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Chevrolet Aveo/Kalos RM 2009-2011
Chevrolet Captiva 2007-2010
Chevrolet Epica/Tosca 2008-2010
Chevrolet Lacenti/Nubia/Optra 2007-2008
Chevrolet Spark/Matriz RM 2007-2008


Cytat:
Przedsiębiorca Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki: Chevrolet Aveo/Kalos RM 2009-2011, Chevrolet Captiva 2007-2010, Chevrolet Epica/Tosca 2008-2010, Chevrolet Lacenti/Nubia/Optra 2007-2008 oraz Chevrolet Spark/Matriz RM 2007-2008, wyprodukowane w Korei, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników.

W niektórych ww. modelach samochodów marki Chevrolet może pojawić się zwiększony skok pedału hamulca, a sam pedał może stać się bardziej miękki. Może to powodować obniżoną sprawność układu hamulcowego. W konsekwencji usterka może prowadzić do nieprawidłowego działania modułu ABS, co w pewnych przypadkach może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa pasażera.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 15 360 pojazdów marki Chevrolet Aveo/Kalos RM 2009-2011, Chevrolet Captiva 2007-2010, Chevrolet Epica/Tosca 2008-2010, Chevrolet Lacenti/Nubia/Optra 2007-2008 oraz Chevrolet Spark/Matriz RM 2007-2008. Lista nr VIN w załączniku.

Klienci, którzy kupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani listami poleconymi przez autoryzowane serwisy do złożenia wizyty w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela CHEVROLET POLAND SP. Z O.O. (adres: Budynek Taurus, III p., ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel. +48 22 606 16 00; Call center tel.: 22 606 17 28, e-mail: cac.chevrolet_pl@gm.com; www.chevrolet.pl


zal_ogl_niebezp_prod_-_chevrolet_20120927.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_chevrolet_20120927.pdf
 Rozmiar:  763.39 KB
 Pobrano:  1626 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-10-12, 13:24    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Samochody Opel Antara

Cytat:
Przedsiębiorca General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Opel Antara, wyprodukowane w latach 2007 – 2010 w Korei Południowej, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Opel poinformował, że w niektórych samochodach marki Opel Antara z uwagi na usterkę w modulatorze hydraulicznym układu ABS, może wystąpić zwiększony skok hamulca podczas manewru hamowania, a w konsekwencji droga hamowania może wydłużyć się.

W Polsce akcją objętych jest 580 samochodów. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zawiadomił autoryzowane serwisy prowadzące sprzedaż na terenie Polski o prowadzonej kampanii naprawczej. Serwisy te powiadomią listami poleconymi właścicieli pojazdów objętych kampanią i zaproszą na wizyty, w celu sprawdzenia pojazdu oraz dokonania bezpłatnego usunięcia ww. usterki, w przypadku jej wykrycia (wymiana modulatora układu ABS oraz płynu hamulcowego).

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela General Motors Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel.: +48 22 606 17 00, faks: +48 22 606 16 68 ).


zal_ogl_niebezp_prod_-_opel_20121004.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_opel_20121004.pdf
 Rozmiar:  91.5 KB
 Pobrano:  1138 raz(y)


Ostatnio zmieniony przez Evik_wawa dnia 2012-10-12, 15:20, w całości zmieniany 1 raz
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-10-12, 13:31    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
TOYOTA: AURIS, COROLLA, YARIS, RAV4

Cytat:
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Ltd. z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki:

- Toyota Auris wyprodukowane w Wielkiej Brytanii i Turcji w okresie od 14 września 2006 r. do 26 grudnia 2008 r.,
- Toyota Corolla wyprodukowane w Japonii i RPA w okresie od 4 października 2006 r. do 18 grudnia 2008 r.,
- Toyota Yaris wyprodukowane w Japonii i Francji w okresie od września 2006 r. do 22 grudnia 2008 r.
oraz
- Toyota RAV4 wyprodukowane w Japonii, w okresie od 1 września 2006 r. do 2 grudnia 2008 r.

mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w ww. modelach samochodów marki Toyota istnieje możliwość zacierania się ślizgowych styków elektrycznych głównego wyłącznika opuszczania szyb, montowanego w drzwiach po stronie kierowcy. W przypadku próby smarowania mechanizmu ogólnie dostępnymi środkami, może dojść do przegrzania i nadtopienia wyłącznika.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 37 904 samochodów marki Toyota. Lista numerów VIN samochodów objętych kampanią w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że pierwsi właściciele aut są informowani listownie o problemie i zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi Klienci, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel. 22 449 05 00, faks: 22 449 05 05; e-mail: klient@toyota.pl; www.toyota.pl).
[/list]

zal_ogl_niebezp_prod_-_toyota_20121012.zip
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_toyota_20121012.zip
 Rozmiar:  1.71 MB
 Pobrano:  2545 raz(y)


Ostatnio zmieniony przez Evik_wawa dnia 2012-10-12, 14:41, w całości zmieniany 1 raz
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-10-12, 14:41    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Motocykle Honda NC700X/XD/XA, NC700S/SD/SA i NC700D

Cytat:
Przedsiębiorca HONDA Poland Sp. z o. o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że motocykle marki Honda NC700X/XD/XA, NC700S/SD/SA i NC700D wyprodukowane w roku 2012 w Japonii, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych egzemplarzach ww. modeli motocykli marki Honda na zewnętrznych płytkach ogniw łańcucha napędowego mogą pojawić się pęknięcia, co w konsekwencji może doprowadzić do zerwania łańcucha i utraty napędu.

W Polsce akcją objęte są łącznie 293 motocykle marki Honda NC700X/XD/XA, NC700S/SD/SA i NC700D. Lista nr VIN w załączniku.

Przedsiębiorca poinformuje pierwszych właścicieli pojazdów objętych kampanią listami poleconymi o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu wymiany łańcucha napędowego.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela HONDA POLAND SP. Z O.O. (adres: ul. Puławska 381, 02-801 Warszawa; tel. 22 545 75 00; email: honda@honda.pl; www.honda.pl).


Honda NC700.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  94.97 KB
 Odsłon:  1524 raz(y)

Honda NC700.jpg

zal_ogl_niebezp_prod_-_honda_20121012.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_honda_20121012.pdf
 Rozmiar:  43.63 KB
 Pobrano:  1369 raz(y)


Ostatnio zmieniony przez Evik_wawa dnia 2012-11-28, 12:07, w całości zmieniany 1 raz
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-10-12, 15:15    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Ford Fiesta Van

Cytat:
Przedsiębiorca Ford Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Ford Fiesta Van bez poduszki powietrznej, z kierownicą z lewej strony, wyprodukowane w Niemczech w okresie od 30 września 2008 r. do 14 maja 2012 r. mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w ww. samochodów marki Ford śruba mocująca pierścienia D pasa bezpieczeństwa do słupka B po stronie pasażera może odłączyć się podczas poważnego wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 544 samochody marki Ford Fiesta Van. Lista numerów VIN samochodów objętych kampanią w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że pierwsi właściciele aut są informowani listownie o problemie i zapraszani do Autoryzowanych Dilerów Forda, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Ford Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa; tel. 22 608 67 00; Infolinia: 0-801 50 60 70; www.ford.pl).


zal_ogl_niebezp_prod_-_ford_20121012.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_ford_20121012.pdf
 Rozmiar:  89.38 KB
 Pobrano:  1359 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-11-08, 12:41    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Citroen Berlingo

Cytat:
Przedsiębiorca Citroen Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Citroën Berlingo mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach marki Citroën Berlingo bezpiecznik 50 A maxi zamontowano w obwodzie zasilania wentylatora chłodnicy zamiast bezpiecznika 20 A maxi. W wyjątkowych przypadkach nieprawidłowy maksi bezpiecznik mógłby nie zapewnić wystarczającej ochrony elektrycznego wentylatora chłodnicy.

W Polsce akcją objętych są łącznie 1143 samochodów marki Citroën Berlingo. Lista nr VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele wadliwych aut zostali powiadomieni o problemie i zaproszeni do punktów serwisowych, gdzie w razie konieczności zostanie dokonana niezbędna naprawa.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Citroën Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Domaniewska 44A, 02-672 Warszawa; tel. 22 44 42 159; www.citroen.pl


zal_ogl_niebezp_prod_-_citroen_20121108.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_citroen_20121108.pdf
 Rozmiar:  109.82 KB
 Pobrano:  1204 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-11-08, 13:42    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Citroen C3, C3 Picasso i DS3

Cytat:
Przedsiębiorca Citroen Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Citroën C3, C3 Picasso i DS3 mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach ww. modelach samochodów marki Citroën jeden z elementów składowych bloku hydraulicznego ABS/ESP może wykazywać niezgodność w stosunku do parametrów wymaganych przez producenta. Ta niezgodność mogłaby wpłynąć na działanie tych układów w przypadku obciążenia tego elementu składowego.

W Polsce akcją objętych są łącznie 14 samochodów marki Citroën C3, C3 Picasso i DS3. Lista nr VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele wadliwych aut zostali powiadomieni o problemie i zaproszeni do punktów serwisowych, gdzie w razie konieczności zostanie dokonana niezbędna naprawa.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Citroën Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Domaniewska 44A, 02-672 Warszawa; tel. 22 44 42 159; www.citroen.pl


zal_ogl_niebezp_prod_-_citroen_c3_ds3_20121108.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_citroen_c3_ds3_20121108.pdf
 Rozmiar:  64.46 KB
 Pobrano:  1173 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-11-19, 16:26    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Toyota Prius

Cytat:
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Ltd. z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Toyota Prius, wyprodukowane w Japonii w okresach:

od 23 lipca 2003 r. do 27 marca 2009 r.,
od 4 września 2003 r. do 4 września 2003 r.,
od 18 października 2004 r. do 23 marca 2009 r.


mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że samochody z napędem hybrydowym są wyposażone w układ chłodzenia zespołu napędowego, w skład którego wchodzi pompa obiegowa napędzana silnikiem elektrycznym. W niektórych przypadkach uzwojenie silnika elektrycznego pompy może być zarysowane w wyniku procesu produkcyjnego u podwykonawcy. W miejscach zarysowań może pojawić się korozja lub przerwanie, co może doprowadzić do wyłączenia pompy oraz zapalenia się szeregu lampek ostrzegawczych na tablicy wskaźników pojazdu.


W rzadkich przypadkach może dojść do zwarcia elektrycznego w uzwojeniu silnika, co skutkuje przepaleniem się bezpiecznika w obwodzie zasilania silnika pompy i wyłączeniem pracy hybrydowego zespołu napędowego. Jeśli usterka wystąpi podczas jazdy, zwiększa to ryzyko wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych są łącznie 182 samochody marki Toyota Prius, których lista numerów VIN znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że pierwsi właściciele aut są informowani listownie o problemie i zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi Klienci, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: (0-22) 449 05 00, faks: (0-22) 449 05 05; e-mail: klient@toyota.pl; www.toyota.pl).


Toyota_Prius_uzwojenie_silnika_elektr_numery_VIN.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  Toyota_Prius_uzwojenie_silnika_elektr_numery_VIN.pdf
 Rozmiar:  89.15 KB
 Pobrano:  1129 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-11-19, 16:28    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Samochody Toyota Corolla, Avensis i Prius

Cytat:
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Ltd. z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki:

Toyota Corolla wyprodukowane w Japonii w okresie od 6 czerwca 2001 r. do 31 marca 2004 r.,

Toyota Avensis wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w okresie od 21 sierpnia 2002 r. do 14 października 2008 r.

oraz
Toyota Prius, wyprodukowane w Japonii w okresie od 4 czerwca 2003 r. do 27 marca 2009 r.

mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w ww. modelach samochodów marki Toyota na skutek niewystarczającej twardości powierzchniowej zębów wielowypustu, może dojść do powstania luzu połączenia wału końcowego z przekładnią kierowniczą w układzie kierowniczym z elektrycznym wspomaganiem. Przy częstym obciążaniu kierownicy w położeniu skrajnym, przy niskiej prędkości jazdy, może z czasem pojawić się nadmierny luz kierownicy wpływający na poprawność kierowania pojazdem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 12 736 samochodów marki Toyota (model Avensis wyposażonych w silnik benzynowy o pojemności 1.6-litra oraz Prius i Corolla wyposażonych w silniki benzynowej o pojemności 1.8-litra). Lista zakresów numerów VIN samochodów znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że pierwsi właściciele aut są informowani listownie o problemie i zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi Klienci, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: (0-22) 449 05 00, faks: (0-22) 449 05 05; e-mail: klient@toyota.pl; www.toyota.pl).
[list=][/list]

Toyota_wadliwe_kierownice_numery_VIN.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  Toyota_wadliwe_kierownice_numery_VIN.pdf
 Rozmiar:  96.49 KB
 Pobrano:  1562 raz(y)
Evik_wawa





Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 3776

Post2012-11-28, 12:09    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
HONDA CR-V

Cytat:
Przedsiębiorca HONDA Poland Sp. z o. o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Honda CR-V, wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w latach 2002 - 2006, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w pewnych określonych warunkach użytkowania pojazdów marki Honda CR-V, jak np. jazda z otwartym oknem podczas deszczu, woda lub inny płyn mogą przedostawać się do przełącznika szyb sterowanych elektrycznie po stronie kierowcy, powodując jego nieprawidłowe działanie. Tego typu usterka może spowodować przegrzanie przełącznika, co w najgorszym wypadku może prowadzić do pożaru.

W Polsce łącznie akcją objęte są 5 194 samochody marki Honda CR-V. Lista nr VIN w załączniku.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli pojazdów objętych kampanią listami poleconymi o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu dokonania kontroli pojazdu i w razie konieczności dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela HONDA POLAND SP. Z O.O. (adres: ul. Puławska 381, 02-801 Warszawa; tel. 22 545 75 00; email: honda@honda.pl; www.honda.pl


Honda-CR-V_2003.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  195.24 KB
 Odsłon:  1300 raz(y)

Honda-CR-V_2003.jpg

zal_ogl_niebezp_prod_-_honda_20121128.pdf
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  zal_ogl_niebezp_prod_-_honda_20121128.pdf
 Rozmiar:  285.8 KB
 Pobrano:  1447 raz(y)


Ostatnio zmieniony przez Evik_wawa dnia 2012-11-28, 14:53, w całości zmieniany 1 raz
SoRichSoPretty





Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 717

Post2012-11-28, 13:24    Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze Odpowiedz z cytatem
Ja Cię kręce ile tego jest...
Strona główna forum » Kobiece rozmowy o motoryzacji » Wezwania do serwisu - akcje przywoławcze
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!